wat kan er gebeuren als je een vlam bij een spuitende deo bus houdt dan behalve een steekvlam?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Kans op explosie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Huis in de fik??

Het beste antwoord

Als je op iemand richt kan hij zijn gezicht en ledematen of haar verbranden. Wees wijs en doe het niet in het bijzijn van andere mensen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De vlam kan naar binnen trekken en dan kan de fles ontploffen, levensgevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Edraket
10 jaar geleden
Nee, is niet levensgevaarlijk.
De vlam kan niet naar binnen terugslaan.
Binnen in de bus is zoveel brandbare stof aanwezig dat de stof daar boven het explosie gebied zit. Daar is dus geen verbranding mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Edraket heeft gelijk. Kan niet.