Bij een kraampje langs de weg walnoten gekocht, smaken onrijp. Komt dit nog goed?

Of heb ik een noot in de zak gekocht? :-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laten rooster op de kachel ..!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Roosteren
Amadea
10 jaar geleden
En anders kan je de tussenschotjes gebruiken om thee van zetten. Die is goed voor je hart. En van de basten kan je leuke frutsels knutselen (of aan een kleuterschool geven om het de kinderen te laten gebruiken).

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn dit verse walnoten, en die zijn inderdaad nog niet lekker.
Je moet ze een paar maanden laten drogen voordat je ze kunt eten.
Dit doe je in een goed geventileerde ruimte. Leg de noten bijv. in een mand, zoveel mogelijk van elkaar.
Er wordt wel gezegd dat je ze eerst moet wassen, maar eerlijk gezegd doe ik dat zelf nooit...