Bij welk NS station zit heel dichtbij een Plusmarkt ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je deze vraag googeld worden er verschillende plaatsen genoemd dus weet je het nog niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rare vraag. Waarom wil je zoiets weten? Waarom per sé een Plusmarkt?

Antwoorden (4)

In ieder geval Almere Centrum. Daar zit een plusmarkt aan het station plein. Verder weet ik het ook niet. Ik kom niet bij zoveel stations.

Waarom wil je dit eigenlijk weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet wel op het juiste station staan als je een afspraakje hebt toch? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan spreek je toch af op welk station ;).
Haaksbergen.
Als je het station uitstapt, stap je zo de Plusmarkt in.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, Haaksbergen is geen officieel NS station. Het heeft wel een station, maar dat wordt gebruikt voor toeristisch ritjes met de stoomtrein (naar Boekelo v.v.)

Toegevoegd na 1 uur:
Je kunt dus na je toeristische ritje wel even snel naar de Plusmarkt :)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enschede centraal, 5 minuutjes lopen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reuver in Limburg! Je komt t station uit en kykt er zo tegenaan. Paar minuten lopen 2 á 3 minuten.