Waar kan ik een grote hoeveelheid melkchocolade repen kopen?

Het gaat om chocolade ter waarde van €100 tot €300 .

Toegevoegd na 1 uur:
We willen een chocoladekasteel bouwen dus de kwaliteit van de chocolade maakt niet veel uit, maar juist de hoeveelheid chocolade heeftt de prioriteit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bestel het bij je supermarkt.. Ruim voor dat je het nodig hebt.. Is het niet de goedkoopste variant kun je misschien nog onderhandelen over de prijs.. Op de goedkoopste soorten zit meestal negatieve marge en zal dus geen korting opleveren..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wordt het achteraf wel opgegeten?

Het beste antwoord

In een XL supermarkt. Zou je even eerst moeten informeren wanneer hun voorraad aangevuld wordt, en dan je slag slaan als de schappen helemaal vol liggen.
Of je koopt je hele chocoladevoorraad van een Wereldwinkel op. Die kost meer dan de gewone chocolade, dus dan kan je dat geld er wel geheel aan besteden.

Toegevoegd na 59 minuten:
De aanvulling op de vraag brengt mij tot de suggestie naar AH XL te gaan nadat daar de voorraden aangevuld zijn, en dan de repen melkchocolade van Basic (nieuwe naam Euroshopper) te kopen. Die kosten 36 cent per 100 gram.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij een groothandel (sligro/makro bijvoorbeeld). Wel iemand in je omgeving zoeken waarvan je het pasje mag lenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hier kan je online cote 'dor:Cote d 'Or
Côte d'Or chocolade . Cote d 'Or is de productie van chocolade sinds 1883 een aloude recept, het creëren van een authentieke unieke smaak. Côte d'Or chocolade bronnen zijn best-grade cacaobonen, met de grootst mogelijke zorg uit prime oogsten gebieden leveren van superieure producten chocolade gemaakt met pure cacaoboter.
http://www.belgianchocs.com/catalog/belgian-brands-cote-dor-c-11_17.html
fremar
10 jaar geleden
Ervan uitgaande dat je niet de hoofdprijs wilt betalen voor al die chocolade, kom je natuurlijk uit bij de twee bekende Duitse supermarkten, te weten LIDL en de ALDI, waar alle produkten aanzienlijk goedkoper zijn dan bij de andere supers in Nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Toch klopt dat niet. De goedkoopste reep bij de LIDL kost 39 cent, terwijl die bij AH 36 kost. Bij de Aldi kan je volgens mij geen chocolade voor minder dan 69 cent kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij dat het niet om de prijs van de goedkoopste/kleinste reep gaat, maar eerder om een verpakking van bijvoorbeeld 200 gram die bij AH veel duurder zal zijn dan de goedkope variant van de Aldi/Lidl? Het gaat toch om bulk, niet om één kleine reep?
Amadea
10 jaar geleden
100 repen van 36 cent is 36 euro. Het gaat om een grote hoeveelheid en niet om kwaliteit. Als je die van de allergoedkoopste neemt, ben je minder geld kwijt dan een kleinere hoeveelheid grote repen die sowieso al duurder zijn!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat niet om kwaliteit, waar lees je dat? Ik heb het over BULK, grote hoeveelheid. Dus een grote plak i.p.v. een kleine reep en dan uiteraard kijken naar prijzen/gewichten, zoals bekend verondersteld mag worden, is een kleine reep meestal duurder dan een grote! _In verhouding_.
Amadea
10 jaar geleden
Dat staat in de vraag: "We willen een chocoladekasteel bouwen dus de kwaliteit van de chocolade maakt niet veel uit, maar juist de hoeveelheid chocolade heeftt de prioriteit".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, in mijn antwoord.
Ik heb het nergens over kwaliteit, dat zeg jij. Ik heb het over PRIJS en BULK = hoeveelheid chocola.
Volgens mij praten we volledig langs elkaar heen en bedoelen we hetzelfde, lees nog maar eens wat ik schrijf.
ronron1212
10 jaar geleden
Prijs bij lidl
200 gram Pure chocolade (2 repen van 100 gram van de Lidl, €0,35 per stuk)
Je zou ook naar een chocolaterie kunnen gaan en vragen of ze het voor je willen maken, zo'n grote hoeveelheid.