snoep, bij welke winkel kan je het goedkoopst snoep kopen?

etos? ah? ah to go? kruidvat? etos?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verpakt snoep? Schepsnoep? Merk snoep? Wibra en action verkopen goedkoop verpakt snoep iig
Amadea
10 jaar geleden
Gezond snoep, of kleur- geur- en smaakstoffen met suiker?
Ritsuka
10 jaar geleden
wat voor snoep?

Antwoorden (4)

Aldi en Lidl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bron? Je weet niet wat vraagsteller precies bedoelt. Aldi & Lidl zijn lang niet altijd het goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar het snoep bij Aldi en Lidl is van goede kwaliteit en vrijwel altijd goedkoper dan bij andere supermarkten en drogisterijen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PS Ik geloof niet dat de vraagsteller op een wetenschappelijk verantwoorde kwantitatieve marktanalyse zit te wachten.
IK denk dat het kruidvat de goedkoopste is wat betrefd jou optie`s die je hebt gegeven.
iedere week hebben zij wel een aanbieding in snoep of drop.
Maar een optie die je niet hebt genoemd is action.
Die is echt goedkoop.
Moet er natuurlijk wel een in de buurt zijn.
Succes ermee.
10 jaar geleden
Bij de Jamin moet je niet zijn als het om goedkoop snoep gaat. Bij de meeste supermarkten is het het goedkoopst zoals Lidl, AH en Deen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Action, xenos,