Waar kan ik witte radijs kopen?

Hallo iedereen,

Ik dacht eraan om kimchi (traditioneel koreaans bijgerecht) te maken sinds ik ben verslaafd aan de koreaanse cultuur maar ik kan helaas geen witte radijs vinden. Weet iemand waar ik het kan kopen?

Alvast bedankt ^^
Ps. Ik kan niet bestellen dus ik moet er zelf heen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K
Amadea
10 jaar geleden
In plaats daarvan zou je ook rettich kunnen gebruiken. Dat is in de XL-supermarkten wel verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht ook al aan rettich. Erg lekker en scherp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou het ook bij de biologische boer/boerderij of -winkel kunnen vinden.

Het beste antwoord

De witte radijs is vaak te koop op de markt, bij Chinese winkels en soms bij de natuurwinkels.