bestaat er een goedkope smoothiemaker waar je ook ijsblokjes mee kan vermalen?

Ik zoek zoiets als de magic bullet, maar dan een goedkopere versie. Het zou handig zijn als er verschillende bekers bij zitten met deksel, maar dit is geen must. Ik vind het wel belangrijk dat hij ijs kan crushen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien met een blender. zijn in diverse merken en prijzen verkrijgbaar. wel goed lezen of je er ook ijs mee kunt vermalen, sommige kun je namelijk geen ijs mee malen. ik ben erg te spreken over het merk philips en prinsess, maar dat is ieder voorzich natuurlijk.