je kan het inrollen in een stuk vochtig keukenpapier en in de koelkast een
paar dagen bewaren
maar je kan het ook fijn hakken en in doosjes in de vriezer bewaren of
in de vakjes van ijsblokjes maar dan wel ingepakt in een zakje wat voor de vriezer
bestemd is dan kan je telkenens 1 blokje er uitdrukken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Invriezen in een ijsblokjesbakje, uithalen en dan de blokjes in vrieszakje steken bespaard ruimte in de vriezer en je hebt voldoende aan 1 ijsblokjesbakje.
Zo doe ik het met bijna al mijn tuinkruiden en dat werkt perfect.

Andere antwoorden (2)

Ik vries groene kruiden wel vaker in. Het kan prima. Je kunt het snijden en bewaren, maar ook prima in takjes bewaren (bevroren kan je het makkelijk over een gerecht verkruimelen).

Wanneer je het korter bewaart is de koelkast prima. In een beetje licht vochtig keukenpapier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je het binnenkort weer gaat gebruiken kan je het gewoon in de koelkast leggen
en voor je ze dan weer gebruikt leg het in een bak met water, ze nemen dat water weer op en je hebt soort van weer "verse kruiden" houd ze stevig