waar kun je de roomsaus halen van de mona chocolade pudding met roomsaus?

Wij eten altijd chocolade pudding met roomsaus. Ik vind die roomsaus echt super lekker maar ik dat de roomsasu nergens appart krijgen. En als je het zelfmaakt smaakt het altijd anders. Weet iemand waar je dit wel kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik ben bang dat deze saus niet zomaar te koop is in de retail. Waarschijnlijk maken ze de saus zelf, of kopen ze deze in. In het laatste geval zou je de saus kunnen kopen, maar is het waarschijnlijk een industrieel tussenproduct dat niet aan particulieren wordt verkocht.... dan is het dus niet in de winkel te koop.

Misschien komt hier heel toevallig iemand langs die bij Mona werkt, maar die kans is klein. Probeer het eens te achterhalen via de Klantenservice van Friesland Campina (de producent) via

http://www.frieslandcampina.com/nederlands/contact.aspx