Dit hangt een beetje van mijn stemming, geduld en beschikbare tijd af. Maar over het algemeen gaan een gemarineerd schouderkarbonade met aardappelpure en doperwtjes er altijd wel in...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Maakt mij niet uit wat we eten, ik zou het mooiste vinden als iedereen kon eten, inclusief kinderen in Afrika enzo. Ik eet liever 1 avond niet en de kinderen in Afrika wel, dan altijd te eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1. Stampot met rauwe witlof en rul gehakt, op smaak gebracht met azijn, peper en zout.
2. Pollo zareshk.
3. Spaghetti met gorgonzola, mozarella, knoflook en tomaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
penne met bolognaise saus en bali kroepoek.
Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kaas tortellini met 4 kazen saus + extra gorgonzola :P OEH lekker, krijg nu er alweer zin in!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt aan de situatie, jaargetijde, mijn stemming etc. Maar ik neig toch pasta te zeggen, heerlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En ook ik vind pasta erg lekker. Met name Lasagne. Ook vind ik kip erg lekker! Maakt me niet uit hoe dat is klaargemaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voorgerecht:
Vispalet met hollandse garnalen, paling en schotse gerookte zalm.
Hoofdgerecht:
Lekker stukje ossehaas, verse gebakken aardappeltjes en haricoverts omwikkeld met katenspek.
Nagerecht:
Iets met ijs, gevolgd door Irish Coffee.
Tijdens het diner een heerlijk glas Gentleman Jack.
Na afloop buiten een welverdiend sigaartje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spruitjes, aardappels en een biefstukje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben gek op eten, maar kom tot de conclusie dat er niet een specifiek gerecht is dat ik tot lievelingseten kan bestempelen. Mijn smaak hangt met stemmingen samen. Mijn lievelingseten kan dus van alles zijn, mits goed klaar gemaakt en met voldoende verse groenten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pljeskavica, maar dat kun je in deze contreien eigenlijk nergens krijgen. Het is een soort broodje hamburger, maar dan 100x lekkerder dan die van de McDo, en ze worden in Servie op straat gebakken. Zal ik snel effe in de auto springen??? :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1. Geroosterd Kippetje met patat en fritesaus en appelmoes.
2. Bloemkool of Spinazie en aardappelpuree met gebakken tartaartje(s)
3. KROKETTEN!!!!!!

Eigenlijk kan ik nog uren zo doorgaan, want ik heb een beetje heimwee naar Nederlands eten!!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hele grote garnalen (black tigers) even wokken, afblussen met Thaise chilisaus.
Serveren met verse pasta (tagliatelli) en geschrapte worteltjes met citroendressing.
Glaasje witte wijn van de Sauvignon Blanc druif erbij.
Yum yum yum....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Cous Cous.
Pannekoeken :]

Pannekoeken geeft een verslafend effect, denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat ik het liefst eet is: Ossestaart soep met madeira, daarna wild haas of rebout. Dit met wat appelmoes. Beetje ijs na.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel eenvoudig n.l. Bloemkool met kaassaus gekookte aardappeltjes met jus en een lekkere gehaktbal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Men neme:

1 zak pasta,
500 gram h.o.h gehakt,
Heinz Spagheroni Bolognesesaus
Parrano-kaas

Kook 3/4 zak pasta volgens voorschrift en rul het gehakt. Gooi de saus bij het gehakt en verwarm het ongeveer 5 minuten mee. Meng de gehaktsaus met de pasta, Parrano-kaas eroverheen en je kunt mij opvegen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
risotto met munt, erwtjes en parmezaanse kaas