Kan ik een rondleiding krijgen in een chocoladehagelslagfabriek?

Een buitenlandse vriendin heeft een dochter die dol is op een echt Nederlands product: hagelslag (de echte, chocolade dus).

Over drie maanden is de dochter jarig. Ik zou haar graag een rondleiding door een chocoladehagelslagfabriek kado doen.

Bij De Ruijter worden geen rondleidingen gegeven:
zie http://www.deruijter.nl/vragen.aspx .

Is het elders wel mogelijk een rondleiding te krijgen? Zo ja, waar?

Cryofiel
10 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuk cadeau. Ik ben ooit in het buitenland in een kleine chocoladefabriek geweest, dat vond ik echt een superleuke ervaring.

Het beste antwoord

Delicia , gevestigd in Tilburg meent s’werelds grootste hagelslagfabriek van de wereld te zijn. Op de website van dit bedrijf staat niet expliciet beschreven dat ze aan rondleidingen doen maar te zien aan verschillende zoekresultaten die je krijgt waarna je in google ‘delict rondleidingen’ intypt , mogen groepen en schoolreisjes wel langs komen.

Misschien dat je even kunt bellen over wat de mogelijkheden zijn.
hier is in ieder geval de website met de contactgegevens:
http://www.delicia.nl/prd/delicia/quicksite.nsf/pages/744D5231FEC51942C125749700759CC7

een super leuk idee.
Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is opmerkelijk dat je bij zo een typisch Nederlands product naar Engeland moet gaan voor een rondleiding in een fabriek. Je komt dan in Swansea terecht bij de Chocolate factory.
Voor 8 pond (dat is maar liefst 4 kilo) leiden ze je daar rond door de wondere wereld van het chocola maken, inclusief de bij ons zo befaamde Chocolate Sprinkles.
De reis zal wat zwaarder uitvallen, maar je moet er wat voor over hebben.
Er is ook een mogelijkheid in Seatlle, maar die zal ik je besparen.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me een grapje, snijboon...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8 pound = 3,63 kg om precies te zijn, maar ook €9,32 Dat bedoelt Escape, toch...?