waar kan ik een vorm kopen om een taart horizontaal door te snijden?

Ik zag laatst bij iemand thuis een vorm om taarten horizontaal door midden te snijden. De vorm was staal en kon in 3 standen/maten worden gezet (zodat hij precies om de taart past) er zaten 8 gleuven die tot aan de standen aan de achterkant van de vorm doorliepen. Ik heb gevraagd waar ze deze gekocht had maar dit wist ze niet meer. Weet iemand misschien waar in zo'n soort gelijke vorm zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een taart toch ook horizontaal door midden snijden met een stuk scherp garen of draad? Dat kost vrijwel niets en heb je vaak wel in huis. Zo deed mijn moeder het tenminste altijd.
Je houdt dan een stuk garen of draad achter de taart (in beide handen een uiteinde) en trekt het dan zo langzaam naar voren. Dan wordt de taart doorgesneden.

Het beste antwoord

op de site hieronder kan je taartsnijders kopen (ik weet niet of het dit is dat u bedoeld maar meer vind ik niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Xenos verkoopt ze ook, simpele versie voor 3 euro, maar werkt prima!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij hebben onlangs bij IKEA voor een paar Euro's zo'n taartensnijder gekocht. Er zat ook nog een slagroomspuitzak bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al eens bij AVEVE gaan kijken?
Daar hebben ze verschikkende taartsnijtoestanden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat heeft alleen zin als je in België woont. In Nederland zijn geen winkels van Aveve.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft de boerenbond in Nederland dan geen winkels?
Amadea
10 jaar geleden
Jawel, er zijn wel winkels van Boerenbond-Welkoop. Wij gingen vroeger naar de ABTB. Maar Aveve kennen wij niet.
Kijk eens in de Hema!