Bestaat Tendermint nog, en hebben ze nog cinnamon kauwgom en waar is die nog te krijgen?

Deze kauwgom heeft/had een kei coole smaak maar is nergens nog te vinden blijkbaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Clark Gum Company bestaat (veel meer uitgekleed dan oorspronkelijk) nog steeds.
Ze maken veel minder smaken dan vroeger en 'tendermint' was één van die oude succesvolle smaken. Deze smaak is echter uit de productie genomen.
Wrigleys en Sportlife hebben ook kauwgum in de smaak 'Red Cinnamon'.
amc
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zover ik heb kunnen vinden bestaat het merk niet meer. De eigenaar, Clark Brothers Chewing Gum Company in in de 90er jaren failliet gegaan.

Bron: http://www.trademarkia.com/tendermint-71563603.html