Wat is voor je smaakpapillen de meest bizarre verontrustende combinatie van voedsel (eventueel in combinatie met drinken)?

Bijvoorbeeld warme zoute haring met uitjes en slagroom...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Chocolade pasta op biefstuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Haring in Irish coffee lijkt me in dit opzicht heel geslaagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk een rode lolly, die naar sambal smaakt en naar urine ruikt of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erwtensoep met een bolletje Italiaans sorbetijs in de smaak citroen lijkt me wel verontrustend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een warme chocomel met een zure bom;-( walgelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie hier nog meer combi;s:

http://www.goeievraag.nl/vraag/misselijkmakende-combinatie-voedsel.15503
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben af en toe kaneelvla met rozijnen, is te koop in de herfst af en toe.
Ooit in een hongerige bui had ik zin in Yoghurt met beschuit en suiker maar om dat de Yoghurt op was koos ik voor de kaneelvla met rozijnen.

Ik vond het zeer wonderbaarlijk eten; Kaneelsmaak en een beetje romig door de vla, zachte zoete rozijntjes, beschuit wat weer kapot breekt en lawaai maakt en basterdsuiker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is zeker het appeltaart vla toetje van AH? mmm... lekker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee helaas, het was van Friesche Vlag. De herfstvla.
Zwanworst in pudding.
Krabsalade op peperkoek.
Kipfilet met choco.
Speculaas met kaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens m'n ontgroening kreeg ik voorgeschoteld: eerst 1 pakje Stimorol opkauwen, vervolgens direct daarna 2 Mars voor de kiezen en tenslotte 2 blikken cola. Resultaat bij ons allen: ellendig misselijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typisch eigen schuld ...
Gebakken vis met stroop
Gekookt ei met jam
Gebakke bloetworst met pindakaas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaken verschillen per persoon, wat de een walgelijk vindt kan een ander waarderen.
Als je een internationale smaak ervaring hebt, ben je ongetwijfeld de meest vreemde combinatie's tegengekomen.
In alle bovenstaande voorbeelden kan ik weinig echt verkeerde combinatie's ontdekken.
Wat ik persoonlijk walgelijk vind, zijn gefermenteerde ingewanden van haring in het zuur. Japanners vonden het een specialiteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zuurkoolsoep met chocoladeijs en citroensap.
Lijkt me erg onplezierig voor je smaakpapillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Warm water met citroen en honing?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hutspot met in het kuiltje hopjesvla of aardbeiensiroop.
Spruitjes met chocoladevlokken,
Rolmops met gestampte muisjes lijkt me echt bizar smaken!
Aardbeien met scherpe mosterd als dipsaus.
amc
14 jaar geleden
Het is echt al heel lang geleden, maar ik herinner mij het nog als de dag van gisteren. Uit beleefdheid heb ik het weggewerkt, maar in combinatie met elkaar is het zooo vies. Je zou het niet verwachten. Heerlijke kersen en een glaasje sinas. Meest bizarre smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met pas gepoetste tanden een sinaasappel eten. Nu is tandpasta geen voedsel, maar het gaat toch om de smaak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb een keer rotte vis gegeten incombinatie met beschimmelde vruchtensap. Dat was echt geen pretje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meest bizarre vind ik dat als je je tanden gepoetst hebt, dat je daarna een sinaasappel eet. Is niet te genieten!!!!