Hoe lang doe je ongeveer met een Shisha pen van 500 hijsjes?

Ik vraag me af hoe lang je er dus bij gemiddeld gebruik mee doet, want ze kosten ongeveer 13 euro per stuk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door alle media aandacht wordt het juist een hype. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, je hoort er veel over op het nieuws.. Was dit nooit op het nieuws gekomen had ik hoogstwaarschijnlijk nooit geweten dat zoiets bestond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja maar als ze niets zeggen en er worden straks allemaal mensen ziek krijgen ze het ook te horen. Op dit moment is er een vermoeden dat het schadelijk is en dat gaan ze onderzoeken. Het is wel ethisch om dat dan al voor het onderzoek te roepen anders roept iedereen dat ze het nicht gewusst hadden.
Ritsuka
10 jaar geleden
schijnen ook kankerverwekkend te zijn.
ik snap die dingen ook niet helemaal, je doet alsof je rookt, maar je rookt toch niet.

Antwoorden (1)

Ik doe er meestal een week mee, en dan doe ik het zo'n uurtje per dag.