Waar koop je de grote zak popcorn met 12 kleine zakjes: zoet, zout en caramel?

Onze Dirk van den Broek had 3 weken geleden een aanbieding met grote zakken popcorn met daarin 12 zakjes. Vier zoet, vier zout en vier caramel.

1 Weet iemand het merk van dat product?
2 Weet iemand waar we dat nog kunnen kopen want het was een tijdelijke aanbieding in de Dirk hier.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was het soms een aanbieding van Millies?
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1103763
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat waren ze bedankt, maar waar zijn ze altijd te koop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de folder was de betreffende verpakking te koop als aanbieding bij de Hoogvliet.
Millies popcorn in het algemeen zou in bijna elke supermarkt te koop zijn; http://www.bastini.nl/over-millies/.
Ik heb alleen niet kunnen vinden waar je zo'n multipack kan kopen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt erop dat deze verpakking alleen tijdelijk in het assortiment is van supermarkten en nergens vast?

Het beste antwoord

Het merk is 'Millies'.
Ik heb nl. nog een paar zakjes in de kast.
Ik heb ze echter bij AH vandaan. Die hadden ze hier onlangs in de aanbieding.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat er dus om waar ik ze vast kan kopen, want het lijkt erop dat supermarkten het alleen maar tijdelijk in de aanbieding hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marijn had eigenlijk het beste antwoord maar zette het in een reactie.