Wat betekent de houdbaarheidsdatum "EXP DE/2013"?

Op een product staat de houdbaarheidsdatum "EXP DE/2013". Mijn vermoeden is dat dit "DEcember/2013" betekent. Ik kan echter nergens een goede uitleg vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.5K

Het beste antwoord

Ja dat klopt. EXP is expiration date. wat vervaldatum betekend. en in dit geval is de vervaldatum december 2013
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/expiry%20date Klopt volgens het woordenboek, +.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks voor je antwoord! Jammer dat er geen standaard datum formaat is om twijfel te voorkomen.