Welke pesto zit er op diepvries pizza?

Ik heb al verschillende pesto's uitgeprobeerd, maar ik vind niet de heerlijke pesto van de diepvries pizza (mozarella)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Van welk merk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon ah huismerk of jumbo huismerk

Het beste antwoord

De pestosaus van de pizza mozzarella van de C1000 bestaat uit de volgende ingrediënten:
geharde plantaardige oliën, 0,7% basilicum, spinazie, knoflook, peterselie, tarwebloem, zout, natuurlijk basilicumaroma, peper, gistextract, Spaanse peper, en emulgator E471.

Die van AH en Jumbo zijn vermoedelijk van een zelfde soort samenstelling.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah jammer! Ik dachht dat er gewoon een kant en klare pesto te koop was :( anyways, duidelijk antwoord ^^