waar kun je ülker clip pizza sticks kopen?

bij ons op school (limburg) hebben we pizza sticks in de automaat, ik vind ze zo lekker dat ik ze graag zou willen kopen voor thuis, maar na lang rond gezocht te hebben vond ik nog steeds niks. weet iemand van jullie dat misschien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ulker is een turks merk dus je zal ze zeker kunnen vinden in turkse winkeltjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ulker is inderdaad een turks merk en na heel lang zoeken en een paar keer dezelfde winkel doorzocht te hebben (best groot) heb ik ze gevonden in de kaufland in Aken, bedankt!