Hoelang na het kopen van een hotwings bucket bij KFC is het nog houdbaar?

Na hoelang moet je het ongeveer weggooien? Stel je koopt 18 hotwings bucket om 2 uur in de middag en eet de helft, kan je de andere helft dan om bijv 10uur savonds diezelfde dag nog eten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
23.2K

Antwoorden (1)

Ja, hoor mits ze je droog en donker bewaart het is allemaal gefrituurd; kan weinig mis gaan. Ik heb ze de volgende dag ook nog wel gegeten. (Overigens wel een éénzijdig dieet...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, kan makkelijk. Een dag bewaren ook.
Alleen als je het in de magnetron doet, wordt het zo klef.
Ik ga 1x per maand met mijn zusje zo'n emmer halen.