kun je bij de mc donalds nog een kleine friet bestellen?

ik wil graag een KLEINE friet van de mc donalds maar de vorige keer vroegen ze alleen : middel of groot. Kun je dan niet een aparte kleine friet kopen? of zit er alleen een kleine friet in een happy meal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Amadea
11 jaar geleden
Zou het niet slimmer geweest zijn om het toen ter plekke direct daar te vragen?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gewoon om een kleine friet vragen en dan krijg je inderdaad dezelfde grote als in een happy meal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon puur verkoop, als ze het vragen (duurdere/grotere varianten) dan kies je er vaak toch wel voor.
Wil je goedkoop? Moet je het zelf aangeven.

Antwoorden (2)

Dit kan nog steeds. Deze worden geserveerd in het witte papieren zakje. Tip: wanneer je de volgende keer zegt 'frites graag', zeg dan gelijk 'kleine frites graag'. Het kan zijn dat de cassiere dacht dat je geen kleine frites wilde. Ik heb dit gevonden op de mcdonalds site, waar het huidige aanbod aan franse frietjes staat, zie bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan nog altijd een kleine friet bestellen bij de McDonalds, voor €1,65. Deze portie frieten is vergelijkbaar met de portie frieten wat in een happy meal zit.