Je zou het heel simpel met een lepel suiker kunnen verhelpen. Als je denkt dat zoet niet bij soep past, weet dan hoeveel suiker in Chinese tomatensoep zit!

Wat ik zelf altijd erg lekker vind is een gesnipperd uitje met (lekker veel) kerriepoeder roerbakken in een beetje olie, en dat erbij doen. Dat smaakt ook zoetig.
Amadea
11 jaar geleden
EEn klein beetje koffiemelk maar dan mag de soep niet meer koken anders gaat hij schiften.

Toegevoegd na 3 minuten:
nog en tip maar dan wel van vroeger.
een theelepeltje maagzout beter bekend als zuiveringszout dat maakt de smaak zachter.
11 jaar geleden
Wortelsap er doorheen doen en de volgende keer een wortel mee koken of de spruitjes eerst stomen of roerbakken en dan pas verwerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je de spruitjes in kippenbouillon hebt gekookt ,en hem dan hebt gemixt en hij is nog bitter dan een lepel, mosterd en wat room er door heen roeren dat haalt ook het bittere er uit