Karnemelk bevat 42 Natrium per 100 gram, dus dat is een behoorlijke hoeveelheid

Toegevoegd na 28 seconden:
42 mg dus
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat nog eens maak 2,5
http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/voeding/zout/zout_etiket/
Nooit geweten, maakt dat karnemelk nu inneens een stuk ongezonder ?
anneliez
11 jaar geleden
volgens mij is hij nog even gezond als toen je nog niet wist hoeveel zout er in melk in het algemeen zit. maar het is echt zo.n "verborgen" zout waarvan je niet weet dat je het binnenkrijgt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!