Eet veel fruit en volkoren groenten.Zomin mogelijk eten uit blik en junkfood!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hierbij wat dingen die ik kon vinden:
Oesters, Truffels, Kaviaar, Knoflook, Asperges.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knoflook
Zolang de overheersende smaak jullie niet weerhoudt van het hebben van gemeenschap is knoflook een uitstekende keuze voor een betere spermaproductie. Beschouw knoflook als de seksuele superfood. Het bevat antioxidanten die voor meer bewegelijkheid van de sperma zorgen en de circulatie naar de seksuele organen bevordert. Gebruik een à twee teentjes knoflook per dag om zeker te zijn van een hogere spermaproductie.
Walnoten
Walnoten barsten van essentiële vetzuren omega- 3 en antioxidanten die voor meer bewegelijkheid en levensvatbaarheid van sperma zorgen. Ook verbeteren ze de bloedtoevoer naar de geslachtorganen. Afgezien hiervan stimuleren walnoten ook de hersenfunctie en een lager cholesterolgehalte. Slechts 8 walnoten per dag zorgen voor gelukkige zwemmers.
Pure chocolade
Schade veroorzaakt door vrije radicalen wordt gezien als een belangrijke factor van onvruchtbaarheid onder de mannen. Goed nieuws is dat de antioxidanten die in donkere chocolade zitten die vrije radicalen bestrijden en de gezondheid van je hart bevorderen. Slechts een paar stukjes donkere chocolade zorgt dus voor gezond sperma.
Oesters
Oesters bevatten een hoog gehalte zink. zink is essentieel voor de productie van zaadcellen. Acht oesters per week is een goede start. Zink wordt opgeslagen in ons lichaam dus er is geen noodzaak om ze dagelijks te eten.
Ginseng
Vergeet chocolade en champagne om je in de stemming te brengen. Ginseng zorgt ervoor dat de spieren gaan ontspannen, verbetert de bloedtoevoer naar genitale regio’s, verhoogt de seksuele verlangens en verbetert de bedprestaties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Potentieverhogend voedsel bestaat niet, tenzij je er in geloofd. ( placebo effect)
Zorg gewoondat je goed gezond eet, geen overgewicht hebt. En zorg dat je een goed cholesterol hebt.
Aan de hoeveelheid zaad kan je niets doen. Wel aan erectie problemen. Dus zorg dat je een gezond vasculairsysteem hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flixar is een voedingssupplement dat de zaadproductie verhoogt. Zie bron.