Verkoopt de Emté/Trekpleister/C1000 ook eigen chocoladeletters?

Ik probeer zoveel mogelijk verschillende chocoladeletters te halen voor Sinterklaas, en ik vroeg me af welke supermarkten/drogisterijen/etc. eigen HUISMERK chocoladeletters verkopen. (Geen Verkade en Droste e.d.)

Weet iemand dit? En zou iemand me hierbij kunnen helpen?

Van de volgende weet ik het:
Albert Heijn, Plus, Poiesz (Perfekt), Lidl, Jumbo, Action, Kruidvat, Makro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gisteren werden in het programma Kassa veel verschillende chocoladeletters getest. Misschien dat je dat even kan terugkijken:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Van de Hema wist ik het ook al (even vergeten), maar die moet ik nog halen. Verkade, Tony's en De Heer waren ook al duidelijk. Nu ook nog even naar de Aldi en de Jamin! Wie weet er nog meer?

Het beste antwoord

Je hebt nog fine food, bijenkorf, max havelaar, deka(heet perfect), dirk vd broek, c1000 en trekpleister hebben ook een eigen merk.

Leuk idee, succes!

Toegevoegd na 3 uur:
Spar, bij de wibra heb ik ook wel eens wat zien liggen, geen idee of je dat merk al hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! De Deka verkoopt dezelfde als de Poiesz blijkbaar, maar de Dirk v/d Broek heeft gelukkig wel een ander huismerk. De Bijenkorf is ook een goede! Weet je toevallig ook waar 'Fine Food' verkocht wordt? Op internet zie ik de Makro als verkooppunt, maar ik heb ze daar niet zien liggen. In ieder geval heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iig via internet: http://www.yummydutch.com/nl/producten/fine-foods/chocolade-letters/1184-chocolade-letter-melk.html mag ik vragen wat je met al die dingen gaat doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, dan even een Wibra in de buurt zoeken. En wat ik ermee ga doen? Ik heb het lootje van iemand getrokken die helemaal gek is op chocolade. En omdat er vooral chocoladeletters op het lijstje stonden, had ik ineens dit idee! Heel erg bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha... als je genoeg geld hebt, kan je ook nog de bakkers rondgaan...

Andere antwoorden (2)

Bij de V&D hebben ze ook eigen chocoladeletters, van La Place. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De V&D was ik eigenlijk helemaal vergeten..., bedankt voor het herinneren! Zal er morgen even heen!
Jhaa c1000 en ook aldi.