Wat zou een commerciele beinvloeding kunnen zijn voor een pannenkoekenbakker?

Heb het nodig voor een artikel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

We worden als consument commercieel beïnvloed door reclame en sponsoring.
Een pannekoeken bakker kan door een slecht product negatief in het licht komen en hierdoor zal hij minder klanten krijgen omdat een 'slechte zaak/ slechte service/ slechte, niet lekkere producten nu eenmaal niet door de consument worden gewaardeerd en dit spreekt zich rond.

Indien hij echter bekend staat als bakker met vele soorten pannekoeken, die ook nog eens lekker zijn, de zaak is gezellig, de bediening is top en hij biedt nog eens iets extra's zoals een verjaardagsarrangement ofzo dan wordt de consument positief beïnvloed om hier de pannenkoeken te eten.

Ook het sponsoren van de plaatselijke voetbalclub bijv. zal een positieve beïnvloeding zijn, bij vooral de fans van die club.
amc