Waar kan ik de uitslag van de bekende BigMac verpakking vinden?

Voor wie niet weet wat een uitslag is, het is een soort tekening van hoe de verpakking eruit ziet als je hem helemaal openvouwt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Amadea
11 jaar geleden
Je bedoelt dat jij niet weet dat zoiets geen uitslag maar een bouwplaat genoemd wordt...

Het beste antwoord

Het was even zoeken, maar ik heb 'm gevonden! Zie http://sashengovender.blogspot.nl/2011/08/big-mac-box-design-template-fries-box.html
Plaatje bij antwoord
Amadea