Open supermarkten Groningen op zondag 14 Oktober?

Hallo. Graag zou ik willen horen of er supermarkten open zijn voor levenmiddelen. Op 14 oktober, dus niet op een koopzondag. George

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

In elk geval is de Albert Heijn die achter de Vismarkt zit op zondag open. Even opzoeken: het adres is A-Kerkhof 1.

Toegevoegd na 3 minuten:
En de Jumbo op de Boumaboulevard 525.
Amadea
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
AH Brugstraat en AH Korenbeurs zijn gesloten op zondag.
In de stad Groningen is slechts één supermarkt geopend. Dat is de Jumbo in de Euroborg. Omdat er morgen eerst een wedstrijd van de FC wordt gespeeld, gaat de winkel pas om 18 uur open.

In Haren is er verder nog een AH geopend. Openingstijden 16:00 tot 20:00 uur.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Daar is een website voor; zie link. Wel in het filter morgen als dag opgeven. Je ziet dat o.a. een Albert Heijn en een Jumbo open is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. Maar er is dus niks s'ochtends of vanaf 12 uur open?
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
nee, maar voor kleine dingen kun je wel naar bijv de shell 24 uurs pomp aan de Europaweg.
Buiten de jumbo en de ah in de stad Groningen is de C1000 in Eelde aanstaande zondag ook geopend. Openingstijd is van 16.00 uur tot 19.00 uur.
Ook de C1000 in Leek is van 16.00 uur tot 19.00 uur geopend.
Het is misschien niet in de stad Groningen,maar wel vlakbij.