Dat is lastig te berekenen natuurlijk omdat ik daarvoor ook jouw gewicht nodig heb. Op de site in de bron heb ik daarvoor 60 kg ingevuld en half zwaar werk in een fabriek en dan kom ik uit op 840 kcal in vier uur.

Als het licht werk zou zijn (kantoor) kom je met die 60 kg op 528 en dat zal het verschil betekenen tussen heel lichte producten en zware.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord + rare min...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt want het beste antwoord kan het nooit meer worden nu de vraagsteller vertrokken is ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
huh? dat heb ik nog nooit gezien... raar
Ik denk zo'n 200 calorieën, tenzij je vakkenvult zoals ik vroeger. Dan word het aardig minder omdat ik chips openmaakte en at met de collega's.

Ik baseer het op een rustig avondje fitness met herhaal oefeningen met minder gewicht