waar koop ik goedkoopste zout

waar kan ik het goedkoopste een kilo of paar kilo pak keukenzout zonder extra toevoegingen kopen.

fijn keukenzout en grof keukenzout.

ik zou zelf natuurlijk alle winkels langs kunnen gaan en dat zou ik ook doen als ik in nederland was. ben nu in polen dus dit gaat wat lastig. en het is te laat als ik terug ben want wil eventueel zout meenemen uit polen.

ik heb namelijk heel wat kilo,s zout nodig en denk dat het hier voordeliger is, maar als dit niet zo is hen ik dalijk met auto vol duurdere zout haha.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier in supermarkt kost kilo 0.29 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Annet.
Zout kost al bijna niks! Stel dat het in Polen een paar centen voordeliger is, dan laad jij je auto vol zout en ben je je zoutvoordeel weer kwijt aan het benzine-nadeel.

Antwoorden (3)

Een zak keukenzout kost bij de AH 35 cent per kilo.
Meenemen in de auto vanuit Polen lijkt mij niet echt zinvol ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens. En bij de aldi niet veel goedkoper. Maar als je 100en kilo's zout nodig hebt zou je dat bij een groothandel in kunnen slaan. Als je 10-talken kilo's nodig hebt kan je per 10 kg ern euro besparen door het goedkoop in te slaan, maar door het extra gewicht gebruik je ook meer benzine.
Heel voordelig kun je zout bij de Lidl en Aldi kopen. Je hoef het dus niet mee te brengen uit Polen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij elke kilo gewichtsvermindering gaat het verbruik van de auto omhoog.

Dat kan op een afstand zoals Polen Nederland meerdere liters zijn, reken dat ook bij de prijs van het zout en je zult ontdekken dat dan het zout toch behoorlijk duur wordt.