Kan je varkensrollade 1 dag over de datum nog eten?

Zag vanmorgen dat de datum van gisteren erop stond. Stom! Maar kan ik die vandaag nog braden? Ziet er niet raar uit verder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Als je hem gewoon koel bewaard hebt, is dat geen enkel probleem. Zeker als hij gewoon nog fris ruikt, kun je hem vanavond gewoon op tafel zetten!

Eet smakelijk!
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfs als hij niet (meer) helemaal fris ruikt.
Vleessap ruikt al snel onplezierig als het een paar dagen in een gesloten verpakking heeft gezeten.

Andere antwoorden (3)

Als die niet uit de verpakking is geweest, hij er nog goed uitziet, goed ruikt, gewoon in de pan doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon eten.
Het is een tenminste houdbaar tot datum, waar je best een paar dagen overheen mag gaan, zeker als het vlees in gesloten verpakking koel bewaard is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor dat kan je nog gewoon aanbraden en garen ,hij heeft koel gelegen desnoods spoel je het even af dat het vocht weg is ,wel goed drogen voor je hem bakt