Mag je wanneer je niet hebt gewerkt op die dag toch naar een vrijdag middag borrel met je vrienden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je je vrienden mee nemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat je moet drinken met maten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een borrel van je werk?
Of ergens anders?
En van wie zou dat niet mogen?
Of wel mogen? Hoe moeten wij weten wat jij mag?

Het beste antwoord

Waar jij met je vrienden op vrijdagmiddag naartoe gaat mag je helemaal zelf weten. Een borrel van je werk is echter niet openbaar, dus daar ga je alleen heen met je collega's. Meestal is dat aansluitend aan je werkzaamheden. Maar is er een speciale reden, bijvoorbeeld afscheid van een collega die weggaat, dan zou je er ook heen kunnen gaan als je die dag niet gewerkt hebt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd dat je het hebt over al of niet openbaar. Je collega's zijn op je vrije dag toch ook je collega's? Dat maakt toch niet uit.

Andere antwoorden (1)

Als jij een vrije dag hebt gehad lijkt me dat geen enkel probleem. Als je thuisblijft wegens ziekte lijkt het me geen aanrader, omdat je baas natuurlijk denkt dat je ziek in bed ligt. Op een snipperdag mag je doen wat je zelf wil.