Waar kan je zoet zure saus kopen net zo iets als wat je bij macdonald krijgt bij kipnuggets ?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het over de smaak die van de van Mcdonalds, ik heb niet over die sausjes die je bij de vietnamese loempia's krijgt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
23.6K

Antwoorden (2)

Volgens vele geleerden op diverse forums is dit één van de betere opties (supermarkt)

http://www.inproba.nl/oriental/producten/26/sweet-sour-sauce/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lijkt totaal niet op die van mac donald ik heb allang alle supermarkten afgelopen
Zoetzure saus is te koop bij supermarkten. Soms gewoon bij alle andere sauzen, anders bij de aziatische producten. Je kunt het ook zelf maken. Zie in bijgaande bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmm, klinkt lekker!
Ik meen wel dat de saus van de mac op fruitbasis is, en dit is op tomatenbasis... Maar misschien komt de smaak wel behoorlijk overeen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van de supermarkten lijkt totaal niet op die van mac donald ik heb alle supermarkten afgelopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan dat wel een keer proberen om zelf te maken, bedankt voor je recept