Hoeveel calorien zitten er in een rijstwafel? En wie weet een merk van rijstwafels met chocolade of yoghurt?

Ik vraag me af welke rijstwafels het gezondst zijn? Die van snack en jack met paprika smaak of naturel met yoghurt of chocolade? Ik kan altijd in de winkel alleen snack en jack vinden en wil graag ook eens naturel met chocolade of yoghurt smaak. Mijn vraag dus welke heeft welke calorien en welk merk heeft het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Rijstwafels met chocolade- of yogurtlaagje kun je o.a. kopen bij de Aldi, net zoals rijstwafels met 'barbeque' en kaassmaak. Hieronder een link naar een rijstwafel-calorieentabel. De aangegeven waarden zijn per pak dus je moet nog delen door het aantal wafels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonnatura(=het merk) heeft rijstwafels met yoghurt en chocoladesmaak.
Te koop bij bijna elke supermarkt(Bas v/dHeyden,Albert Heijn enz)
Ik heb ze bij Bas ook gezien van eigen merk(=goedkoper)
In een gwn rijstwafel zitten 20 calorieen.
In die met yoghurt 40 calorieën en in die met chocolade 50 calorieën.
De 1 is niet echt gezonder dan de ander.
Geld ook voor die met paprika.
Ik neem zelf altijd tarwe of volkorenwafels met iets erop.
Dan heb ik het idee toch iets gezonds te hebben.

Toegevoegd na 29 minuten:
Oeps volgens de calorietabel zitten in de yoghurt en chocoladewafel ongeveer 75 calorieën(die van Zonnatura)
Misschien zijn die groter of dikker dan die goedkopere of is het laagje erop meer dan die andere.
Nu heb je in ieder geval de juiste info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker allemaal + :-)