ik kan s ochtends moeilijk iets binnen krijgen. is havervlokken met melk en suiker genoeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik eet haast nooit in de ochtend. heb dan al moeite met een halve boterham, daarom eet ik in de middag wel wat
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt ook een smoothie proberen

Het beste antwoord

Als jij je daar goed bij voelt dan is dat genoeg. Maar je moet niet rond koffietijd de neiging krijgen om te gaan snoepen. Dan kan je beter een boterham meenemen om dán op te eten.
Wel is aan te bevelen nog fruit te eten of te drinken bij het ontbijt. Glaasje versgeperst sinaasappelsap bijvoorbeeld!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is inderdaad een goed idee. dat zal me een beetje oppeppen. veel dank
Ritsuka
11 jaar geleden
Lekker sapje erbij, heerlijk. En inderdaad niet bij de koffie weer snaaien

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, en misschien nog een stukje fruit of uitgeperste sinasappel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is inderdaad een beter idee met honing dankje
Het ontbijt is het allerbelangrijkste van de dag! Zet de avond voordien al wat choco neer, een kom met wat fruit enz... Om je honger te stimuleren kan je je misschien eerst gaan douche of je klaarmaken en dan 10minuutjes wandelen. Waarschijnlijk heb je dan al wat meer trek. Havervlokken met melk is opzich best goed! Neem nog een stuk vers fruit ;)