Ik eet veel look en andere kruiden, gevolg is dat weinig mensen nog echt stinken rond mij, stink ik dan zelf zo hard, kan je dat testen?

Niemand klaagt als ze me zien, maar ik vraag me af hoe erg ik niet moet ruiken, vermits ik wel om de 2 dagen look heb gegeten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

toen ik nog werkte, stonden mensen om mij heen in bus en metro en ze stonken !
op mijn werk viel het mee, maar ik rook het onmiddellijk en juist daarom at ik alleen op vrijdagavond en zaterdag knoflook.
tot ik er genoeg van had. zelfs op mijn werk "stonk men" steeds meer.
ik heb mij overgegeven aan de heerlijke smaken van allerlei verse kruiden (die ik nu zelf in kweek/teel) en natuurlijk: god´s gift: knoflook... zo lekker in bijna alles !

antwoord op je vraag: ja, je eet zoveel `stink`dingen dat je anderen niet meer ruikt!
je kan het testen, door een maandje (ongeveer) geen kruiden of knoflook te eten, behalve peper, zout, nootmuskaat, kaneel bijvoorbeeld. geen ´stinkkruiden´, en ook niets waar het in verwerkt is...
let op hoe anderen voor jouw neus steeds meer gaan "stinken" !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet het, het is het ultieme genot, en daarom vraag ik het ook niet ! ik zou het ook niet meer kunnen/willen missen... ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kittekop: ik geef je helemaal gelijk, absoluut !!! en geniet ervan! bedenk alleen bij oudere mensen (vaak 60+ - niet altijd...) dat ze er echt niet tegen kunnen en van de lucht zelfs misselijk worden! :))) echt waar.

Andere antwoorden (2)

de beste test is om het te vragen aan mensen in je omgeving.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies, zo is dat !
Dat kan je helaas nauwelijks van jezelf ruiken, daar ben je voor van anderen afhankelijk. Wat je kunt doen is:
• Het achterste deel van je tong over de bovenkant van je hand of een verbandgaasje strijken, het speeksel op te laten drogen en vervolgens ruiken.
• Een goede vriend om zijn/haar ongezouten mening vragen.
• Een halimeter-test ondergaan. Daartoe heb je een mondhygiënist nodig. Een halimeter is een medisch instrument dat precies aangeeft hoeveel vluchtige zwavelverbindingen er in je adem zitten. Deze zwavelverbindingen zijn de oorzaak van een vieze mondgeur.
Amadea