Ja, geweldig he die simpele ijsjes van Nestlé.
Ze zitten nog gewoon in het assortiment bij Nestlé.

Het schijnt dat je ze bij de Makro en Jamin kunt krijgen.

En natuurlijk bij sommige friettentjes etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Bij slagerij Vink
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je zegt waar je woont kunnen we misschien een beter antwoord geven.

Sommige friettenten en sommige jaminwinkels verkopen het nog.
Verder kan je kijken bij De Makro of De Poiesz

Er is bij SuperdeBoer eigen merk een ijsje dat er veel op lijkt (maar het niet is).

Ze zijn nu wel veranderd van kleur: vroeger waren ze rood, nu paarsig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
overal in friesland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De fabrikant waar deze ijsjes vroeger gemaakt werden zat in het Gelderse Huissen. En heb er daar heel wat gemaakt tijdens mijn uitzendbaantje. Weet alleen de naam even niet en ook niet of dat de ijsfabriek 3 crisissen heeft overleeft...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de jamin, Makro...
Speedy's zijn van een bepaald ijsmerk, Motta? (even googlen en dan weet je het).
Omdat bijna alle ijsverkooppunten Ola verkopen, zie je ze dus bijna nergens meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij speedy
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in de winkel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op deze website is dezelfde vraag gesteld: