Je kunt ze best in de vriezer leggen.
Maar waarom zou je dat doen?

Gedroogde kapucijners zijn ongeveer een jaar te bewaren op een koele en donkere plaats.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bereiding:
Laat gedroogde kapucijners eerst gedurende 8 – 12 uur weken in ruim water. Kook ze vervolgens 1 – 2 uur in het weekwater.
De weektijden zijn afhankelijk van de leeftijd van de kapucijners: hoe ouder de kapucijners, hoe langer de benodigde weektijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
wilde ook zoiets zeggen. Die bonen zijn gedroogd om lang houdbaar te zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je haalt mij de woorden uit de mond! Ben wel nieuwsgierig waarom gast de kapucijners dan in wil vriezen?