Hoeveel calorieen zitten er gemiddeld in het avondeten in thailand?

Ben echt nu ik ben afgevallen(30kg)
Calorie minded.
Alleen ga nu op vakantie naar thailand en ben bang om
Aan te komen.

Zijn er verder dingen die je calorie technisch beter kunt laten staan
In thailand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.3K

Het beste antwoord

Volgens mij valt het met het Thaise voedsel wel mee qua calorieen.

Ik zal even een paar gerechten met calorieen opnoemen:
Het alomverkrijgbare:
- Thaise Loempia 110 calorieen
- Thaise Kip met groenten: 339 calorieen
- Cashew Chicken 441 calorieen
- Pad Thai 670 calorieen

Deze en nog veel meer kun je vinden op onderstaande link.
http://www.myfitnesspal.com/nutrition-facts-calories/thai-restaurant

Heel veel plezier in ieder geval. Thailand is mooi! (en lekker)