Wat gebeurd er met die grote ronde hooibalen die je momenteel langs de snelweg ziet liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

die worden opgehaald en gaan bij de vuilstort op de composthoop
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dikke min
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom een minnen? met al die vervuiling van de auto's zou ik het mijn dieren niet willen voeren!
Die worden droog opgeslagen en daarna gebruikt als voedsel voor koeien of andere beesten (als het hooi is) of strooisel voor dierenverblijven (als het stro is), net zoals hooi- of stropakjes.

Als ze van de bermen zijn, worden ze niet gebruikt om als eten voor dieren te dienen (te veel verontreiniging door de uitlaatgassen), maar gaan ze naar de vuilverbranding waar ze weer energie leveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dafuq! Minnaar, wil je even 0800-8002 bellen en aan de vrienden van Rijkswaterstaat vragen wat er met die balen gebeurt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL stippel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus, stippel. (haal adem!)
Die worden weldra opgehaald.

Afhankelijk van de afspraak met het desbetreffende provincie-, gemeente- of stadsbestuur worden ze door een privé firma dan wel door de provincie-, gemeente- of stadsdiensten zelf opgehaald.
Van daaruit gaan ze ofwel naar veebedrijven ofwel naar particulieren of fabrieken die nood hebben aan deze materialen.
Heel soms worden ze elders gewoon verbrand.

Groetjes