Mag je als je elastiekjes hebt en volgende week een beugel krijgt een stroopwafel en is dat. Dan plakkerik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Als je bedoeld of je een stroopwafel mag eten met een beugel dan is mijn antwoord ja. Zorg er zelf wel voor dat je jouw tanen en beugel daarna goed reinigt met een tandenborstel en stoker.

Toegevoegd na 23 seconden:
tanen=tanden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen ik elastiekjes had, heb ik alles gegeten wat geen pijn deed! De orthodontist had niks gezegd over wat je wel en niet mag eten. Gewoon luisteren naar de ortho.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dit plakkerig, ja stroop is plakkerig.

mag je dit als je een beugel hebt?

dat is afhankelijk van jezelf. als jij je tanden grondig poetst is dat geen probleem. houd er wel rekening mee dat bij een beugel veel plekken niet of amper te bereiken zijn met een tandenborstel.

maar je kan het altijd nog navragen aan de orthodontist