weet iemand een sigaar die naar karamel smaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook sigaartjes die heten sweet alcapone die zijn gedipt in de Cognac. Smaken wel zoet en ruiken lekker.

Antwoorden (3)

Volgens het sigarenliefhebberforum is dat de Goviado belicoso.
Amadea
12 jaar geleden
Ik denk dat je in de war bent met pijptabak, die is er in caramel. Sigaren volgens mij niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat de sigaren van Moods, Ritmeester wel zoet geuren. Ik rook zelf niet, maar mijn man wel. Ik vind de geur wel lekker. De geur doet mij aan Caramel denken.

( misschien mag je wel even ruiken bij de sigarenhandel... )

Toegevoegd na 4 minuten:
Balmoral Dominican Selection Cigarillos schijnen ook wel een vleug Karamel te hebben, hoor ik net.