waar kun je voor decoratief gebruik kleine wijntonnetjes kopen?

voor op het kasteel van dussen ben ik op zoek naar aankleding van een van de kelders. wij zijn een stichting dus veel kunnen we niet betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij een wijn-, -proeverij, -producent, -groothandel, -huis, -winkel (gespecialiseerd of de slijterij,) of misschien zelfs in een (liefst frans) restaurant of café zul je het meeste kans hebben. Deze mensen weten vaak wel waar je wijntonnetjes kunt vinden, of kennen veel mensen in die wereld die waarschijnlijk wel een oplossing kunnen bieden.

Ik denk niet dat hetgeen wat je zoekt, makkelijk op marktplaats oid te vinden is, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Een "gezocht of gevraagt" advertentie op marktplaats oid, kan ook zeker een uitkomst bieden.

Het beste kun je op een fles wijn kijken voor de naam en het adres van een bottelarij of wijngaad, om een brief of mail te sturen naar de eigenaar daarvan. Er zijn ongeveer 130 commerciële wijngaarden in Nederland, wat misschien iets makkelijker communiceerd.

Verder nog wat andere mogelijkheden; kringloop winkel, rommelmarkt, of een vriendelijke vrachtwagen chauffeur die op Frankrijk rijd en voor een zakcentje wel een paar tonnetjes weet te versieren.

Als laatste zou je ze mischien door een school, gehandicapten mensen, hobby club "het grijze vogelnestje" of een andere instantie kunnen laten maken.

Succes bij de zoektocht!