Hoeveel calorieen zitten er in een loempia van de chinees?

En dan bedoel ik ook echt zo'n grote loempia, met vooral veel taugé erin, en ook wat kip enzo..
Op internet kan ik het niet vinden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
79.8K

Antwoorden (2)

Ga maar uit van tussen de 250-300 kcal.

Hier hebben ze het over 256: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/23358-calorieen-bij-de-snackbar-italiaan-en-chinees.html

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier 266 http://www.decaloriecoach.nl/site/products/AFHAALCHINEES.21.html?catid=21

Toegevoegd na 4 minuten:
Tikfoutje bij de eerste link: het moest zijn 265 ipv 256.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heb ik gezien, alleen weet ik niet of ze daar uitgaan van zo'n grote van de chinees...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chinezen hebben altijd hele kleintjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor, als wij bij de chinees een loempia halen, is het een hele grote. je hebt wel miniloempias, maar die bedoel ik dus niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dus. Kijk maar naar deze link (bij de L van loempia) daar heb je heel wat kleinere soorten en zelfs een hele grote van de Lidl maar dat is de enige loempia die hoger komt dan die 265: loempia 100 gram 176.2
loempia (lidl) 1 stuk 311.7
loempia excellent (mora) 100 gram 144.0
loempia ham / kip (king li) 100 gram 178.0
loempia ham kip (lidl) 100 gram 144.0
loempia kip ham (vitasia) 100 gram 178.0
loempia met groenten (golden) 100 gram 99.8
loempia sauce (inproba) 100 gram 128.8
loempia speciaal kip (mora) 100 gram 140.0
loempia tauge (mora) 100 gram 131.5
loempia, magnetron (albert heijn) 100 gram 148.0
loempia, magnetron (beckers) 100 gram 249.0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom dus: reken op tussen de 250-300. Elke chinees doet het anders maar het klopt wel dat DAT een grote loempia is. heb je ook de tweede link gezien? Die met dat plaatje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik blijf bij mijn opmerking (lees hem nog maar eens goed).
Amadea
12 jaar geleden
MrTomaat, jij reageert alleen op het woordgebruik van Willemieke maar gaat niet in op de bedoeling van de vraag en het antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrTomaat heeft het over andere soorten loempia's;) vleesloempia's?
Volgens http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/23358-calorieen-bij-de-snackbar-italiaan-en-chinees.html zijn het 265 kilocalorieën.

Toegevoegd na 9 minuten:
Op http://www.vetvrij.com/calorieen-tabel.html wordt voor een loempia van 150 gram 260 calorieën gerekend.
Amadea