Waarom is de Cote d'or chocotoff nu in eens €4,29 dat voor 1 zak. Ik heb het na gevraagd en het is echt zo duur. Hoe kan dat in eens?

Bij de c1000,

De witte zijn ongeveer €2,50 dus heb de witte maar mee genomen. maar als ik hier kijk http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/cote-dor-chocotoff-zak-250-gram-2-zakken-prijs-per-kilo-598/

Zijn ze gewoon zelfs voor 2 zakken goedkoper hoe kan dat nou>?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook op twitter zoeken heb ik eens even dit gedaan en met de woorden gezocht naar chocotoff duur en het klopt dus wel!

Toegevoegd na 5 dagen:
Door onderstaande reacties hebben me geadviseerd om deze rubriek in taal te zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Chocolade is een zogenaamde commodity ; een product dat op de wereldmarkt verhandeld wordt. De prijs varieert voortdurend, maar zal in de toekomst alleen maar hoger worden, omdat we met zijn allen alsmaar meer chocola eten, en aan de vraag op een gegeven moment nauwelijks meer kan worden voldaan. Daarnaast willen we meer en meer eerlijke, slaafvrije chocola, wat de prijs nog verder opdrukt.

In witte chocola is geen chocola te bekennen, die prijs is uitsluitend afhankelijk van suiker en slagroom ; beduidend goedkopere producten.

Natuurlijk zijn er ook nog goedkope chocoladeproducten ; je mag je daarbij echter wel degelijk vragen stellen over de herkomst en het daadwerkelijke cacaogehalte. Hoe hoger, hoe duurder / kostbaarder de chocola.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Witte chocolade is gewoon lekker en bruine niet ;-) ben blij dat het goedkoper is.

Andere antwoorden (1)

Het kan ook zijn dat de c1000 een fout maakt. 4,29 is veel te veel voor een zak chocotoff.