Waar kan ik nu nog een paashaas vinden?

Er komen de 27e vrienden uit Rusland met hun zoontje van 5 jaar, in Rusland vieren ze op een andere datum Pasen dan bij ons, omdat die mensen nu op zaken reis zijn hadden ze hun zoontje beloofd als ze naar Nederland op vakantie gaan hij nog een paashaas zal krijgen, ze vroegen aan ons of wij nog ergens wat paaseitjes en een haas konden vinden. Nu hebben we de eitjes maar nog geen haas weet iemand waar we die nog misschien kunnen kopen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn haas net opgegeten, sorry :p
Powergen
12 jaar geleden
Oranje paashaas?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kinderboerderij? dierentuin? Ga gewoon een dagje naar een vakantiepark, daar zie je ze regelmatig lopen. Trek wel goeie schoenen aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet, dat er zulke hazen worden bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHA ja en die dan opeten? Als een 5 jarige zit je daar niet op te wachten, ik in ieder geval niet nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, toch niet? ;-)

Het beste antwoord

Ik zag ze vandaag nog bij de HEMA.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! En nog goedkoper ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm goedkope chocola, het maakt het er nog lekkerder op (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal morgen nog eens op de terugweg van school even langs gaan, hoop dat ze er nog zijn

Andere antwoorden (4)

kruidvat heeft altijd veel overschot. ga gewoon de supermarkten af en vraag het ook aan mensen. veel paashazen en eieren liggen in het magazijn om later in een opruimbak gelegd te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de 30% korting schappen of rekken bij de PLUS (gezien bij mezelf)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je per e-mail contact opnemen voor speciale bestellingen.

http://www.kerstpakket.com/Home.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgelopen zaterdag heb ik bij AH nog een aparte "bak" met paasartikelen met 50% korting gezien !
Ik denk dat je daar een hele grote kans maakt.
De HEMA heeft ook altijd dit soort aanbiedingsbakken (met korting...).

Toegevoegd na 1 minuut:
AH had ook nog eitjes en kuikentjes, kleine gele.