Waar koop ik verse paardenmelk?

Ik begrijp dat dat op een paardenmelkerij kan maar wordt het bv ook in bepaalde supers verkocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

bij de diverse paardenmelkerijen kan je verse melk bestellen. Kijk eens op www.paardenmelk.com of www.paardenmelk.nl. Deze kon ik zo snel vinden, maar wellicht zijn er meer.
Als je interesse hebt in kamelenmelk: www.kamelenmelk.nl
12 jaar geleden
Verschillende adressen van paardenmelkerijen in Nederland.
Dze heb ik staan: Paardenmelkerij Lemmers, Joost & Jacqueline Lemmers, www.paardenmelk.nu
Paardenmelkerij Sand ion Tubbergen, www.paardemelkerij.nl

Paardenmelkerij Breemen in Bavel: www.paardenmelkerij.com
Paardenmelkerij De Edelweiss in Etten eur: www.paardenmelkplanet.nl
Orchids paardenmelkerij in zeeland (br): www.paardenmelk.nl
Pelgrims Park Stables in Ulicoten www.pelgrimspark.nl.n

Toegevoegd na 30 minuten:
Heb even gegoogled en kwam o.a. de volgende adressen tegen.

http://www.paardenmelkerij.net/
(NB/grens België)

http://www.rigaranch.nl/
(Vlakbij Uithoorn/onder Amsterdam ergens)

Sommige reformzaken hebben paardenmelk-tabletten of poeder, maar geen verse melk.
Deze zal je bij een betreffende melkerij moeten halen.