Welke markten zijn er in Amsterdam en Rotterdam ?

Ik zoek voor beide steden de top 3 markten (goedkoopste) gevarieerde markten. Van kleren tot fruit. En wanneer zijn deze markten ? Eventueel een gratis of goedkope parkeerplek dichtbij.

12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis parkeren zal moeilijk gaan in Amsterdam, maar hier heb je een handig overzicht van alle markten in Amsterdam.
http://www.hollandsemarkten.nl/markten/?nav_id=1.1&g_id=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Parkeren is het goedkoopst op de P&R-terreinen, vanaf daar kun je met het OV verder (zie eerdere vragen op GV).
Echt een aanrader.

Het beste antwoord

Rotterdam weet ik niet.
Amsterdam
De bekendste is natuurlijk de Albert Cuyp markt.
Heel gezellig, grootste en vrij goedkoop, en gevariëerd.
Dan heb je de dappermarkt
Iets kleiner maar nog steeds voldoende keus.
En dan heb je nog de noorder markt die richt zich voornamelijk op biologische producten.
Wel overal betaald parkeren ,maar met openbaar vervoer zeer goed te bereiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Amsterdam weet ik niet.
In Rotterdam is de grootste markt van Nederland op de Binnenrotte (metrostation Blaak) op dinsdag en zaterdag.
Verder is er markt in West op het Grote Visserijplein op donderdag en zaterdag.
Op zuid op het Afrikaanderplein op woensdag en zaterdag
Overal betaald parkeren.