Je kunt boterkoek invriezen (zie bij bron onder:klein gebak van gerezen deeg)
Eerst zeer goed laten afkoelen tot kamertemperatuur, dan invriezen.
Ontdooien bij kamertemperatuur (18° à 20° C)

Voor meer informatie: zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie link!

Andere antwoorden (5)

Ja dat kan heel goed... En daarna ontdooien ook... En dan ook nog lekker opeten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dat van dat opeten weet ik niet hoor...... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom wil je ze dan invriezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om aan stoute kindertjes te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik ze niet op wil eten..... tenminste, mijn mond wil dat wel maar mijn heupen stribbelen tegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha....
Ik snijd hem in stukken en doe ze daarna in de vriezer, zo heb ik iedere keer een lekker stukje boterkoek. Even in de magnetron, en smullen maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen ei-wit in zit.
Dan wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan zeker, maar bij mij zou het de kans er niet voor krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor dat kan prima. In zijn geheel of in stukjes, net wat je wil.