Waar kan ik een thermotas (niet voor babyvoeding) kopen?

Als ik zoek met google vind ik alleen dure webshops of van die luiertassen. Ik wil een tas waarmee ik m'n afhaal-Chinees warm kan houden :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens te googlen op 'koeltas'. Dit soort tassen isoleren goed, dus iets kouds blijft langer koud en iets warms blijft langer warm. Je hebt al tassen vanaf een paar euro, zeker op marktplaats.

Antwoorden (4)

Hier in de buurt een diepvrieswinkel. Een soort van big-shopper, zoiets als de tassen van AH en C1000. Een paar euro's en hartstikke handig.
jc54
12 jaar geleden
Je moet ook niet kijken bij thermotassen,
maar je moet zoeken naar koeltassen.

Dat zijn tassen met een isolerende laag.
Meestal gebruikt om het koel houden van etenswaren.

Volop te koop in winkels voor huishoudelijke artikelen.
Of de Wibra, die heeft ze in de zomer ook.
Of bij de Action of dergelijke winkels.

Kampeerwinkels: die hebben ze volop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die op de afbeelding is van de Blokker en kost 6 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop in een supermarkt bij de kassa een diepvriestas met zo'n zilveren binnenkant. Die kost je echt niet veel, misschien net een paar euro. Door de zilveren binnenkant is de tas gemaakt om goed te isoleren, zodat jouw eten van de Chinees er lekker warm in blijft. Vergeet niet als je eten er in zit, om de rits dicht te doen. Koop de tas zo klein mogelijk, dan koelt je eten het minste af. Immers, de lucht om je voedsel heen die is relatief koud en dan koelt het toch nog sneller af dan in een tas die kleiner is en waar weinig lucht overblijft om je maaltijd heen. Eet smakelijk alvast :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze gezien bij xenos action en zeeman